Sofia kvällis

Jag är supertrött och orkar inte göra ett endaste dugg. Jag var precis i affären med pappa och Simon. Vi kände  att det var dags att panta våra burkar och flaskor. Pappa är inte så bra på att komma ihåg att ta med när det behövs pantas. Det slutade på en summa som var 100,50 kr. Riktigt härligt sätt att få in lite pengar på, bara att följa med pappa och panta och sen är man 100 kr rikare. Det gillar vi ;)

Jag såg på Twilight när jag kom hem från Cecilia. Typ 10;onde gången jag ser den nu. Jag tröttnar aldrig känns det som. Gud vad jag längtar tills New Moon kommer ut.

Om en kvart är det dags för Stockholms horse show 2009 på tv;n och jag kommer vara bänkad där nu i tre timmar. Årets bästa program. Nån gång ska jag dit och se det, änsålänge har jag bara varit och kollat på GBG's horseshow. Riktigt mäktigt. Man går därifrån sjukt speedad och man vill bara se på det igen, igen, igen.



Nu ska jag sluta babbla och dra mig mot soffan. Men jag måste bara säga att om exakt en vecka så är jag i Stockholm hos Linnea. Gud vad jag längtar!

Ha en fin kväll så hörs vi säkert senare!
// Sofia


Kommentarer
Postat av: Hannah

Trevlig lördag!! :-D

2009-11-28 @ 20:40:14
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0