Godmorgon gott folk!

Somnade igår vid halv ett och inatt har jag sovit riktigt gott. Fast det brukar jag göra nuförtiden. I sjuan hade jag världens sämsta problem med att sova. Jag sov typ 4 timmar varje natt. Men nu sover jag utan att vakna på nätterna. Ganska sorgligt egentligen för jag älskar att vakna och inse att jag kan somna om igen utan att behöva gå upp och fixa mig till skolan.

I Eftermiddag ska jag, pappa och Simon åka till Malmö och kolla på Svensson Svensson på nöjesteatern, så vi skippade skridskoåkningen idag. Det ska faktiskt bli riktigt roligt. Jag tror jag har varit och sett Pippi, Grease, Annie och High school Musical på Nöjesteatern, och sen har jag ju dansat där 7 gånger. Känslan om att stå på scenen och dansa inför så mycket folk är riktig härlig.

Men nu ska jag kolla på den stora hoppningen från Globen, lite senare är det även dags för dressyren, och ikväll är det dags för fyrspannen att köra.



Bilder från SM;et i flyinge 2008.

// Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0