Emma & Sofia svarar

Tänkte svara på frågestundsfrågorna

Hur lång tid tar ni på er att göra ve er på morgonen? 
S: Hmm, olika, men kanske runt 40 min, håret tar oftast 20 min att platta, sen är det ju smink och annat som ska fixas.
E: Runt en timme ca om jag tar det lugnt och göra lite annat mellan, men kan göra det på 25 min om jag har stressigt.

Vilka är era favoritfärger?
S: Jag har ingen favorit färg, men jag gillar brunt och svart, om det nu räknas..
E: jaa.. Det är helt olika beroende på om det är kläder eller vad det är.

Vilken är era absoluta favoritägodelar?
S: Ingen aning.. gitarren, kameran, datan?
E: Hm, jag antar att det är datorn, sen finns det en massa småsaker med.

Om ni vaknade upp en morgon och märkte att ni inte vaknade upp som en tjej utan som en kille, hur tror ni ni skulle tänka, vad skulle ni göra just denna dagen och hur tror ni hade det känts, hade ni velat byta tillbaka o isf varför?
S: jag hade fått panik och gått och hängt mig. Nä men, vafan, det hade varit kul att vara kille för en dag kanske. Fast jag hade velat vara tjej. Jag är uppvuxen som tjej och ska vara tjej. Sådeså!
E: haha jag hade gått runt och varit bland mina killkompisar för att se vad dom snackar om ;) Jag hade velat byta tillbaka till tjej sen igen.

Vad är framtidsdrömmarna?
S: Jag vill ha en familj. Ett jobb inom något jag verkligen vill hålla på med. Men innan dess hade man väl kunnat bli lite känd för något kul.
E: Sångerska! och att ha en underbar kille. 

Tycker ni michael jackson är bra?
S: Absolut bra, men inte bäst! Jag har aldrig lyssnat på honom innan han dog.
E: Jag tycker han e ritkigt bra för att han är unik, Mycket känslor i hans låtar, det gillar jag.

vad äter ni till frukost?
S: Mackor typ. Fast det är ju olika!
E:Alltid två mackor och ett glas oboy, ibland kaffe.

vem av er är bäst?
S: Emma såklart. Emma är bra på allting! :D
E: haha tack Sofia, jag tycker att Sofia är bäst men vi är nog ännu bättre tillsammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0