Julen är här

Hejsan alla små sötnosar.

Idag i skolan bestämdes det att jag, andrea, Sanna, matilda och Emma ska vara med och dansa på julavslutningen. Vi ska ju ha en julshow och vi ska sätta ihop ett dansnummer. Ska bli skitkul!

På höstlovet var jag, Sanna, Andrea och vera och fottade i skogen. Idag fick jag alla bilderna på ett USB av andrea så jag ska snart lägga in dom i datorn. Får se om jag lägger in dom i denna datan. Tror inte mamma blir så glad isåfall. Hon tycker att jag redan har fullt med bilder. Men såfall får ni se vissa bilder en annan gång, typ nästa vecka när jag har internet på min egna dator.

Nu ska jag sätta mig och plugga häcken av mig. Om det går.
Iallafall så måste jag göra ;

* klart en teknikuppsats
* Engelskan ska bli klar
* SO prov på torsdag
* Svensk jobbansökan ska in

men jag har två dagar på mig, så det ska nog gå bra. På fredag sticker jag ju till stockholm!



Snart är det julafton och jag tycker det ska bli riktigt mysigt.
Finns inget härligare än att fira med mammas slält, där emma ingår ju! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0